قوانین و مقررات آموزش

قوانین و مقررات آموزش

درخواست انصراف دائم از تحصیل

دانشجویانی که به هر علت تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه را نداشته باشند و یا بنا به دلایل آموزشی و انضباطی از این مرکز اخراج گردند می بایست برای دریافت مدارک و پرونده تحصیلی خود اقدام به تکمیل این درخواست نمایند . بدیهی است از آنجاییکه مراحل تسویه حساب زمان بر می باشد توصیه می شود این عزیزان در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند . بدیهی است در صورت عدم تسویه و دریافت مدارک تحصیلی ، مصوبات جدید دانشگاه شامل حال ایشان شده و ممکن است میزان بدهی ایشان افزایش یابد .

دانشجوی گرامی در صورتیکه متقاضی انصراف از تحصیل هستید از لینک زیر فرم انصراف را گرفته، تکمیل نموده و تحویل واحد آموزش دهید.

 

درخواست ریز نمرات تایید شده

دانشجویان انصرافی / اخراجی که در مقاطع تحصیلی این مرکز یا سایر دانشگاه ها قبول می شوند و یا در ادارات و سازمان های دولتی استخدام می گردند بنا به نیاز دانشگاه یا سازمان ذی ربط می بایست ریز نمرات تایید شده خود را از این مرکز دریافت و به سازمان های ذی ربط تحویل نمایند . برای این کار حتما لازم است نامه ای از سازمان ذی ربط خطاب به این مرکز دریافت و به همراه این درخواست تحویل نمایند تا پس از مکاتبه با سارمان مرکزی و دریافت استعلام مربوطه با دانش آموخته هماهنگ و یا به صورت دستی و یا با پست پیشتاز به مرجع استعلام کننده ارسال گردد. پرداخت هزینه پست پیشتاز بر عهده دانش آموخته خواهد بود.

© کلیه حقوق متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی خاتم الانبیاء (ص ) می‌باشد.