دعوت به مشارکت

دعوت به مشارکت

فرصتهای موجود برای همکاری

بیمارستانهاومراکزدرمانی

بی شک یکی از نیاز های جدی موجود در کشور تربیت نیروهای فنی و تخصصی مورد نیاز بیمارستانها و مراکز درمانی در سطوح مختلف کاردانی و کارشناسی میباشد. این مرکز با توجه به امکانات موجود و اساتید و مدرسین زبده خود میتواند نقش مهمی را در تامین و آموزش و تربیت نیروهای تخصصی بیمارستانها  و مراکز درمانی ایفا نماید .

برگزاری دوره های تخصصی  کوتاه مدت مورد نیاز بیمارستانها و مراکز درمانی برای آموزش کاربران دستگاهها  اعم از پرستاران و پزشکان و سایر کاربران .

برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل شاغل در بخش های مهندسی پزشکی و فنی و مهندسی بیمارستانها .

برگزاری دوره های تخصصی برای آموزش مدیران و کارشناسان تجهیزات پزشکی در زمینه انتخاب و خرید و کاربری و نگهداشت تجهیزات پزشکی .

شرکتهای تجهیزات پزشکی

با توجه به امکانات مدرن و مجهز آموزشی و کارگاهی و همچنین وجود سالن کنفرانس مجهز و امکان برپایی نمایشگاه محصولات شرکتها و همچنین برگزاری کلاسها و کار گاه های تخصصی و علمی فرصت مناسبی برای شرکتهای تجهیزات پزشکی برای اجرای دوره های مستقل یا مشترک که با این دانشگاه بر اساس ضوابط و روال جاری میسر خواهد بود . در این خصوص پیشنهادات ذیل قابل طرح است :

طراحی و تدوین دوره های آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت مشترک با شرکتها و پذیرش و تربیت نیروهای فنی مورد نیاز مراکز یا شرکتها .

طراحی و تدوین دوره های آموزشی بصورت کوتاه مدت (تک درس و تک پودمان ) در خصوص دستگاهها یا فن آوری های جدید و موجود برای بیمارستانها و مراکز تشخیصی و درمانی .

برگزاری کنفرانسهای علمی و آموزشی در خصوص معرفی تکنولوژیها بصورت مشترک یا مستقل با شرایط استاندارد.

© کلیه حقوق متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی خاتم الانبیاء (ص ) می‌باشد.